söndag 10 januari 2016

DET VARADE HELA NATTEN

Jag låg och strötittade lite på TV igår kväll när Pernilla ringde in till mig
och undrade om jag inte ville vara med på ett parti Finans.
Egentligen var jag inte direkt sugen; låg som sagt och kollade in en film
på TV, tänkte lägga ett blogginlägg ... och sen bara somna.
Men okej, en timme kunde jag väl sitta med. Så jag placerade mig i
köket med de tre ungdomarna och startade lite Finansspel.
Om ni INTE vill spela mer än en timme, skall ni INTE spela Finans. Det
är beroendeframkallande ... och det tar TIIIID.
En timme blev till både två och tre ... och massor med timmar. Och
plötsligt hade natten rusat iväg. hahaha

Ja, den här morgonen är inte nådig, må jag lova. Jag sitter i sängen
med morgonkaffe och känner mig ungefär som jag har världens
baksmälla ... helt seg efter nattens bravader. :) :) 
Så jag skulle tippa på att det blir ett par timmars sömn till innan denna
Söndag kan sätta igång för min del. :)

Jag hoppas i alla fall att ni har en bra start och att dagen blir kanon.
Var nu rädda om er där ute och ta hand om och var snälla mot
varandra.

Godmorgon på er ......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar