söndag 31 januari 2016

SÖNDAGSFEELING

Jag förstår banne mig inte vad det är med mig idag. Känner mig såååå
slö och har inte orkat göra ett enda dugg idag. Till och med nu när jag
skriver här ligger jag ner med datorn på magen. hahaha
Jag hoppas verkligen att det bara är lite Söndagsblues så krafterna
kommer tillbaka i morgon när det är dags för jobb igen.

Får se om jag åtminstone orkar kasta på mig lite kläder och åka iväg
en snabb sväng till sonen. Känner att jag har lite abstinensbesvär ... tror
jag behöver snusa på barnbarnet lite. hihi


2 kommentarer:

  1. Skulle kunna tänka mig att du kanske känner av allt det universiella som händer nu. Det är många som är trötta och orkeslösa just nu. Men det blir bättre när det lugnat ner sig i universum igen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det skulle inte vara första gången jag känner av det ... har ju hänt tidigare. Och förra gången har jag för mig det var du som kom på det. :)

      Radera