söndag 10 januari 2016

FAMILYTIME

Jag har haft en riktigt härlig eftermiddag och kväll med barn och
barnbarn. Det var liksom sista rycket innan semestern verkligen tog
slut ... i morgon startar vardag och jobb igen. :)
Och snön yrde utanför rutan hos Dennis och Dessi. Lilla Alexander
såg ut till att vilja hoppa ut i snön vilken minut som helst för
att kunna busa i det vita. Och vad gör farbror Teddy då? Jodå, han klädde
på sig och tillsammans med Pernilla och Beatrice begav sig killarna
ut i snön för att busa av sig lite. hahaha
Ja, man får ju så klart passa på medan snön verkligen infinner sig. :) :) 

Ja, mitt barnbarn kanske älskar snön. Själv är jag sådär lagom road. Och
nu när jag kommit hem från sonen och hans familj funderar jag på om
jag har sådan tur att snön faktiskt är borta i morgon bitti när det är dags
för mig att ta bilen mot jobbet.
Det är i alla fall vad jag hoppas på. hihi

Nu säger jag godnatt. Jag hoppas er Söndag har varit lika härlig som min
varit. Ni får ha en fortsatt skön kväll och en riktigt god natts sömn.

Sov gott alla ......
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar