fredag 29 januari 2016

DET BLEV MIDDAG HOS SON OCH SVÄRDOTTER

Igår var jag så trött att jag tog Dennis bokstavligen på orden
när han sa att vi skulle komma och käka med lilla familjen. Det var 
himla skönt att bara åka iväg hemifrån ett tag när jag suttit inburad
i köket en hel dag.
Det blev lite omvänd ordning. Annars brukar jag bara vilja hem och
inte ge mig ut igen när jag väl slutat arbeta för dagen. Men igår ... då
var det skönt att komma ut. hihi 

Då kör vi en dag till ... hemma vid köksbordet.
Nu blir det först morgonkaffe så jag vaknar till liv. Och det är fördelen
med att jobba hemifrån. När jag haft mitt morgonmys är det bara till
att stänga min dator och starta den andra. Det behövs inte rusas iväg.
Det är ganska skönt ibland. hehe

Jag hoppas i alla fall att ni andra får en kanondag. Var rädda om er
där ute ... vad ni än pysslar med. Och ta hand om varandra.

Godmorgon på er.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar