lördag 16 januari 2016

KAFFE OCH MIDDAG

Käkade Taccos med sonen och hans familj idag. Alltid trevligt
med lite familjemys och middag. Och givetvis blir jag alltid lika
trött när jag skall hem igen.
Först busa, sen äta ... sen skall man orka ta sig hela vägen hem.
Ja, ni må tro att det blir rena rama projektet. hahaha
Inte nog med det. När jag väl kom hem hamnade jag framför en
film som bara inte gick att stänga av. Det var en riktig snyftare,
så nu sitter jag här med tårdränkta ögon. Dra på trissor ... vad man
skall vara känslig då. Undrar hur man skall kunna slockna efter
den filmen. PUH ...

Jag säger i alla fall godnatt till alla er som fortfarande är vakna.
Jag hoppas ni haft en bra dag och en suverän kväll. Nu får ni
ha en riktigt god natts sömn, så hörs vi i morgon igen.

Sov gott alla ...... 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar