lördag 9 januari 2016

GODMORGON ALLA

Vaknade redan runt halv sex ... och kunde inte somna om.
Det är väl typiskt; när jag inte behöver vakna och ge mig iväg
tidigt på morgonen så skulle jag givetvis vakna tidigt, tidigt. Jag
som hade hoppats på lite sovmorgon.
Så jag har spenderat morgonen med kaffedrickande och surfning.
Har kollat in lite andra boendealternativ. Inte för att det bara är
till att kasta ner lite kläder i en kappsäck och ändra adress. Har ju
fler än mig själv att tänka på. Men man kan ju alltid planera, fundera
... och drömma sig till något annat och bättre. hihi
Och visst finns det andra boendealternativ. Dock är det väl så att ju bättre
man vill ha det desto mer kostar det. Och ja, det är där "drömmen" kommer
in.

Nu skall jag drömma vidare en stund.
Ni andra får också ha en fantastisk och drömlik morgon. Var nu rädda om 
er där ute och ta vara på dagen ... för just den här dagen; den kommer
inte tillbaka. :)

Ha det bäst ... hörs sen. :) :) :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar