onsdag 13 januari 2016

KRAFTERNA ÄR TILLBAKA

Nu börjar krafterna komma tillbaka igen. Satt på jobbet idag och var såååå
på G och körde stenhårt ända tills 18.00, utan att känna av någon
direkt trötthet.
Vi har vrålmycket att göra på jobbet just nu, och jag tror det är det 
som gör det ... jag arbetar absolut bäst under press och stress. :)
Men nu när jag har landat hemma, fått i mig lite käk och bara sitter
och degar ... japp, nu kommer tröttheten.
Så jag skall alldeles strax krypa ner under täcket och välkomna
John Blund.

Jag hoppas ni också haft en fantastisk dag ... och fått varva ner något
nu under kvällen.
Ni får ha en otroligt god natts sömn ... det tänker jag ha.

Sov gott alla söta ......

... och lite mat blev det så klart också ... när jag långt om länge kom hem. Snitzel och pommes hade Pernilla snickrat ihop ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar