torsdag 31 december 2015

SISTA TIMMEN

Innan alla springer ut och spränger upp alla nyårsraketer, vill jag passa
på att önska er alla ett riktigt gott nytt år. :)
Vi har hittills haft en lugn och skön nyårskväll med Bingo Lotto, lite
musik, mycket skratt ... och så givetvis mer att äta. :)
Dock är jag ju inte riktigt kry än, vilket jag kände av ganska mycket nu
ikväll. Jag hade faktiskt svårt att sitta rakt upp i soffan hos Pernilla och
Teddy. Jag var tvungen att kila in till mig en liten stund så jag sen skulle
orka med självaste 00-slaget.

Ni får i alla fall ha en fortsatt härlig kväll. Var nu rädda om er där
ute ... om ni nu tvunget måste vara i närheten av där det skjuts
fyrverkerier.

Sov gott när det väl är dags, så ses vi nästa år. :) :) :) 














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar