fredag 25 december 2015

VI FICK BESÖK AV TOMTEN x

Godmorgon alla.
Idag är det inte mycket med mig. Redan igår, när vi var hos sonen och hans
familj, började halsen svida, näsan bli täppt och ja, förkylningen var ett
faktum. Nu har den utvecklats ordentligt så jag har fått sitta upp i sängen 
och sova inatt. :(
Som tur var så kände jag mig ändå ganska okej igår. Jag hade ju inte velat
missa tomten, alla paket, illa Alexanders miner och all julmat.

Och på tal om tomten; den stackaren var så trött efter sin långa resa från
Nordpolen och fick sätta sig på en stol ... det första han gjorde. Alexander 
vågade inte gå i närheten av honom. Han stod på betryggande avstånd och 
studerade in den gamla mannen. hahaha
Men när väl tomten gett sig iväg så var det ingen hejd på honom. Han njöt
i fulla drag av leksaker, stim och folk runt om.
Dock var han inte så jätteintresserad av att öppna ALLA paket. När han
väl öppnat något som föll honom i smaken skulle det lekas och resten
fick helt enkelt vänta tills han tröttnat på vad han gjorde för tillfället. :) :) 
Ja, en del fick till och med hans föräldrar öppna ... så vi kunde se vad han
fått. hihi

Själv är jag riktigt nöjd med årets julklappar. Jag får väl visa det sen efter
hand jag använder det.
För just nu är det bara kaffe som gäller för min del. Får se om jag kan bli
lite lenare i halsen efter det.

Jag hoppas ni också haft en underbar julafton med nära och kära. Och idag
är det väl hög tid att bara ta det lugnt och vila ut efter den stora dagen. :)
Ha en strålande förmiddag alla och koppla av ... så hörs vi lite senare.

... och idag fick vi in lite bilder minsann :) :) ...






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar