torsdag 24 december 2015

GOD JUL

Ja, då är dagen här med stort J. 
Igår kväll landade jag hos Dennis och Dessi för en uppesittarkväll och ja ... jag slocknade på soffan. Vem orkar sitta uppe och kolla bingolotto till halv ett på natten? Jag var med på spelen. Allt annat runt om var riktigt sömnigt. 
En annan hade varit vaken sedan 05.15. Och mycket stress hade hunnits med under eftermiddagen. Så när jag väl satte mig ner i soffan, gick musten ur mig ... och jag blev supertrött. 

Nu är det iallafall morgon och jag sitter med morgonkaffet och hör bara en massa snarkande. hihi 
Alla andra sover så jag passar på att njuta av kaffe och stillheten.
Snart nog sätter stressen in igen.

Jag hoppas ni får en helt magisk julafton. Ni har väl varit snälla så tomten hälsar på?
Ha nu en sjusärdeles bra start denna dag så hörs vi lite senare.

Godmorgon alla ......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar