onsdag 30 december 2015

DÄR HÄR BLIR MIN ONSDAGKVÄLL

Det är ju inte precis så här jag vill spendera näst sista dagen på 2015.
Nu steg febern igen. Som tur är så är jag ändå ganska vaken nu ... jag
känner mig absolut på bättringsvägen. Eller jag kände i alla fall det tills
jag ringde 1177 för att kolla upp det här med febern och antalet dagar.
Då fick jag plötsligt reda på att risken var stor att jag är på väg att utveckla
lunginflammation då febern och rosslandet inte vill ge med sig.
PUH ... jag som trodde jag var på väg att bli frisk.

Så nu är det bara för mig att plocka på mig kläder och ge mig iväg
till jourläkarcentralen för en ytterligare bedömning. :(

Ja, ja, jag har ju inget bättre för mig denna kväll. Så det får väl bli
ett besök dit då.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar