fredag 25 december 2015

DET VART EN SJUK DAG

Har legat riktigt sjuk hela dagen. Tack och lov för Beatrice som funnits
där och fixat och trixat, för själv har jag inte kunnat kliva ur sängen. :(
Jag hoppas verkligen jag mår bättre på Måndag. Nu under jul- och nyår
är vi bara halv styrka på jobbet. Så nej, det går inte att stanna hemma.

Nu säger jag i alla fall godnatt till alla.
Jag hoppas ni haft en bra och avslappnad dag ... sådär dagen efter
all julstök.
Ha en fortsatt skön kväll och en riktigt god natts sömn. 

Sov gott alla ......


3 kommentarer:

  1. Oj det känns som om du är sjuk väldigt ofta, har du kollat hos läkaren så du inte saknar någon vitamin i kroppen? Kan inte vara roligt att alltid känna sig trött, hängig och förkyld.
    Kram och god jul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja, jag tycker väl själv inte att jag är sjuk speciellt ofta. Jag kände mig krasslig och sårig i halsen för någon vecka sedan och det är det som har brutit ut nu. Jag brukar känna mig krasslig någon vecka innan jag blir ordentligt sjuk. Sen är jag ofta trött och hängig på kvällarna. Det beror på att jag sover 2-3 timmar/natt och kliver sedan upp 5 varje morgon. Så när kvällen kommer är jag riktigt trött.
      Men annars är jag väldigt sällan sjuk och sängliggandes.

      Radera
    2. Skönt det iallafall! Krya på dig :)

      Radera