torsdag 17 december 2015

SENT

Ja, det blev ju lite sent det här. Jag har bubblat av iver inför
jul och allt annat som händer.
Måste ju säga att för att ha varit vaken mer eller mindre hela
natten så är jag otroligt pigg ändå. Och då måste man passa på ... 
det har blivit en del julklappsinslagningar, snack med ungdomarna
och andra funderingar. Just nu mår jag så bra och är så pigg att
jag faktiskt är lite rädd att jag inte kan somna så jag vaknar
i morgon bitti.

Nu skall jag FÖRSÖKA mig på lite sömn. Jag hoppas ni haft en
lika härlig kväll som mig.
Och för alla er nattugglor ... ha en riktigt god natts sömn, så hörs
vi i morgon igen.

... och om jag var avslappnad tidigare ikväll, så var det två som var ännu mer avslappnade. Japp, så här kan det se ut hemma hos oss hehe ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar