söndag 27 december 2015

DETTA ÄR RESULTATET

Jag som aldrig är sjuk så jag blir sängliggandes har alltså åkt på
en riktig vinterförkylning ... med feber och så mycket hosta att jag
trodde inatt att jag skulle avlida av all hosta. Och det är helt fel
tillfälle att vara hemma från jobbet. Men som jag känner mig just
nu ... orkar knappt hålla datorn i knät ... så vete tusan om jag klarar
av att ge mig iväg i morgon bitti.
Nu väntar jag bara på att affärerna skall öppna så jag kan skicka
Beatrice att handla lite alvedon. Behöver något som kan få febern
i schack och värken i kroppen att försvinna.
Nej, det är inget nytt virus. Kände ju av det redan för någon vecka
sedan. Men sen hände inget och lagom till julafton började jag må
dåligt igen. Och ja, det här är alltså resultatet.

Jag hoppas ni andra mår bättre och får en grymt härlig dag.
Ta hand om er och varandra.

Godmorgon alla ... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar