söndag 20 december 2015

DET BLEV EN HELDAG

Viiiiilken dag jag har haft. Vila? Nej, den här helgen ... och idag ... har
det varit allt annat än vila.
Jag stack iväg redan i morse för ett besök till pappsen. Det blev en timmes
körning dit, lite kaffe ... och sedan en timmes körning tillbaka.
När vi väl hade kommit hem, varit och handlat, och landat här hemma; ja
då vart det mörkt minsann. :) :) 

Nu är jag helt slut och sitter vid köksbordet ... trött och hängig. :)
Det skall bli skönt att få ta det lugnt resten av kvällen. :) 

... och som vanligt glömmer jag ju att fotografera ordentligt. Den enda som fastnar på mina bilder är lilla barnbarnet ... som numera har förstått vad det är jag sysslar med, och slutar upp med sina tokigheter så fort jag försöker få ett "roligt" foto hihi ... 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar