torsdag 31 december 2015

GOTT NYTT ÅR

Jag börjar bli mig själv igen ... och det lagom tills ett nytt år startar. 
Yaaay.
Jag orkar kanske inte med en sjudundrande fest ikväll precis. Men
nog blir det lite mys med barn och svärdotter, god mat och dricka ... 
men givetvis inga raketer. :) :) :) 
Beatrice stod redan igår och förberedde maten för idag, som vanligt
har hon allt under kontroll. hihi

Nu blir det morgonkaffe för min del. Jag måste fortfarande vila någon
dag till så jag återhämtar mig. Men det är så himla skönt att kunna
dricka kaffe och sitta här vid datorn samtidigt.
Det var ett tag sedan så nu skall jag njuta av den här stunden.
Jag hoppas ni andra också får en bra start denna nyårsafton.
Var rädda om er där ute och ta hand om varandra.
Ha det bäst ... hörs sen.

Godmorgon alla ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar