lördag 5 december 2015

TOG EN TRIPP TILL FINANSVÄRLDEN

Ungdomarna ville spela Finans igår kväll. Och ja, jag var väl sådär lagom
road ... trött som jag var efter en veckas arbete. :) :) 
Men det är ändå kul med familjespel ibland och man har ju inte så
värst mycket annat att göra på kvällarna. Så det fick bli ett
parti ... ja, nu blev det bara ett HALVT parti. Jag satt nästan och
somnade så vi fick lägga av efter ett litet tag.
Finans kan ju hålla på en hel natt om det vill sig riktigt illa. hihi

Och trött var jag. Slocknade innan jag hann lägga mig tillrätta i
sängen.

Nu blir det morgonkaffe ... eller jag är väl på tredje koppen redan ... 
och lite morgonmys i min ensamhet framför datorn.
Jag hoppas ni hade en lika bra kväll igår som jag hade. Nu får ni
ha en härlig morgon och förmiddag och var rädda om er där
ute.
Ha det bäst så hörs vi lite senare idag. :)

Godmorgon






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar