onsdag 9 december 2015

KVÄLLENS KVALITET

Sitter och myser hos mitt älskade 
barnbarn. 
Medan hans föräldrar gick på bio,
fick jag äran att hålla lilla
Alexander sällskap. Och jag älskar 
det. Dock blev jag riktigt trött av 
att se Beatrice och Alexander hamna 
i drömmarnas land, att jag var 
tvungen att lämna det sköna 
täcket,låg ju nästan och somnade
själv. hahaha
Fick mysa ner mig i soffan stället. 

Jag vet inte var den lilla krabaten
får all sin energi från. Det har varit
allt från att hoppa i soffan och på
fasters mage, till att dansa till låtar 
på Youtube. 😀
Inte alls konstigt att han somnade 
som en sten sen. hihi

Nu säger jag godnatt till alla er andra 
också. Jag hoppas ni haft en riktigt 
bra dag och en härlig kväll. 
Nu får ni ha en fantastiskt skön natt ... och dröm sött. 

Sov gott alla ......









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar