onsdag 23 december 2015

VILKEN JULKLAPP DET BLEV

Jodå, det blev så mycket Tisdagsmys att jag till och med tappade
talförmågan ... och det vill inte säga lite det inte. :)
För att slippa dra iväg med de tyngsta paketen till Dennis valde
jag att öppna det paket som jag fått av Pernillas föräldrar igår, eftersom
vi ändå hade lite förfirande inför Julafton. Paketet var ju riktigt
tungt alltså, så jag tänkte att det skulle få stanna hemma.
Det var längesen jag vart så chockad när jag öppnade paketet.
En liten skämtpryl trodde jag ... jo pyttsan. Inuti paketet
fanns en pizzamaskin.
Alltså kan ni fatta? Jag fick en pizzamaskin. Ja, jag blev så himla
glad ... jag bara satt och gapade. :)
Tror jag fortfarande är lite smått förvånad, hahaha

Nu blir det morgonkaffe så jag vaknar till liv. De senaste dagarnas
SENA kvällar har satt sina spår. Så just nu är jag så trött att jag
ser stjärnor framför ögonen. :) :) 

Ni får ha en strålande dag mina vänner. Var rädda om er där ute
och ta vara på dagen och varandra.
Ha det bäst ... hörs sen.

Godmorgon ... 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar