lördag 19 december 2015

VI FIRADE JUL PÅ JOBBET

Det var ingen höjdare för mig igår kväll. Mådde inte alls bra och lade
mig på sängen ganska snart efter att jag kommit hem och fått lite
mat i mig.
Jag hade sett fram mot AW i flera dagar, så jag tyckte det var lite
tråkigt att jag inte kunde följa med. Men det kändes ändå bättre
att få komma hem och få vila mig. Det blir väl fler tillfällen får vi
hoppas. :)
Dock kämpade jag mig igenom vår lilla julfest. Med tanke på hur jag
mådde var jag nästan på väg att ge mig av hemåt INNAN vårt julfirande.
Men jag är glad att jag stannade, det var himla kul. Folket bjöd verkligen 
på sig själv och det blev många skratt innan vi återgick till jobbet.

Idag skall jag försöka vila så mycket jag kan ... om nu det är möjligt så
här dagarna innan jul.
Det tycks alltid hända en massa som kräver min uppmärksamhet. Och
saker och ting gör inte sig själv precis. Så vi får se hur mycket vila jag
får.
Nu blir det i alla fall först morgonkaffe, så kroppen kommer i balans.
Sen får vi se.

Ni får i alla fall ha en fantastisk Lördag alla. Var rädda om er där ute
och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst ... hörs sen.

Godmorgon på er ......








... från secret santa. Det är nästan lite kusligt. Det är precis sådant här nära och kära skulle få för sig att handla till mig. Jag bara älskar ljus, och trädetaljer ... i alla dess former. Så vem det än är som handlat det, så har personen prickat väldigt, väldigt rätt. :) :) :) ... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar