måndag 21 december 2015

JAG VAR HOS BARNBARNET

Jag TRODDE att jag skulle hinna med en massa ... gick en hel timme
tidigare från jobbet bara för att hinna med. Hmmmm, icke sa Nicke.
För just ikväll tyckte barnbarnet mitt att farmor skulle komma dit
och hålla honom sällskap. hihihi
Det är väl klart att man rusar då. :) Stackars lilla krabat har gått och
dragit på sig förkylning och hosta igen. Vet inte vem som hostar och
snörvlar mest ... Alexander eller hans mamma. Men sjuka är de ... och
det bara några få dagar innan julafton. Inget kul alls.
Så farmor fick komma till undsättning, medan hans föräldrar fixade
medikamenter. Usch ...... 
Ja, ja, det är alltid något som kommer mellan. Men det gäller att
prioritera och jag har ju faktiskt en kväll till att dona med vad det nu
är jag måste dona med. :) :) :) 

Nu skall jag i alla fall först sova så att jag orkar med morgondagen.
Jag hoppas ni andra haft en bra dag och en riktigt skön kväll.
Ha nu en ordentligt god natts sömn, så hörs vi i morgon igen ... pigga
och glada. :)

Sov gott alla ......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar