torsdag 17 december 2015

JAG HAR ...

... haft en riktigt dålig natt.
Trött som jag var igår kväll slocknade jag på studs. Tror till och med
att jag somnade innan huvudet landade på kudden. :) Men den
sköna sömnen varade nog inte mer än en timme. 
De säger ju att dagens aktiviteter påverkar nattsömnen. Och ja, jag
är nog böjd att hålla med. Jag hade en dålig dag ... och tog tyvärr
med den in i drömmarnas land. Blä ...

Om min dåliga dag berättar jag mer om sen. Just nu måste jag försöka
vakna till liv ... med massor av kaffe.
Jag hoppas ni andra sovit bättre och vaknat pigga och utvilade.
Ni får ha en strålande dag. Var rädda om er där ute och framförallt ...
var snälla mot varandra. :)

Godmorgon på er ...

... och på tal om kaffe. Fick den här urmysiga termosmuggen av bästa vännen igår. Så idag bär det av till jobbet med en icke sliten kaffemugg hehe ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar