måndag 9 juni 2014

TEXMEX PÅ MENYN

Första  måltiden på den här veckans matsedel. 
Och idag var det verkligen supergott ... typiskt då att jag inte klarade av att äta så mycket, magen körde runt och jag blev mätt så himla snabbt. Men det lilla jag åt ... japp, det kan serveras här hemma fler gånger.
Ikväll åt vi alltså "Texmexfärs med pasta & grönsallad". Mums ...

Nu är det snart dags för sängen. Jag hoppas i alla fall att jag kan sova så att inte min mage ställer till alltför mycket problem. Men den verkar ... mot alla odds ... ha lugnat sig ganska mycket nu ikväll. Till och med febern som jag kände av tidigare verkar ha blivit bättre. Så jag håller tummarna på att jag får en någorlunda lugn natt. :)

Jag säger godnatt till alla nu. Hoppas ni haft en bättre dag än jag haft och att kvällen varit lugn och skön.
Sov gott alla, dröm sött. :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar