onsdag 4 juni 2014

TE FÖR OROLIG MAGE

Jodå, trött var jag ... och slocknade så fort jag lade huvudet på kudden och skulle kolla lite TV. Det var ju inte alls dags än.
Jag vet inte vad denna plötsliga trötthet beror på. Är det för att jag kliver upp 5 varje morgon? Eller beror det på den ojämna nattsömnen? Eller för att jag mår lite si och så just nu? Har ingen aning men det är riktigt jobbigt att vara så trött.
När Pia sen ringde för någon timme sedan ... pang, då piggnade jag till och sitter just nu och är överpigg. Men som sagt, skall ju upp 5 i morgon också så förhoppningsvis somnar jag om igen om ett litet tag. Puh ...... :) :) 

Jag tänkte i alla fall överge kaffet för en kväll och kör på te istället. Ett rogivande te som lugnar magen hoppas jag. För är jag tyst så är magen åtminstone väldigt snackig just nu. Jeezzzus vad den babblar, familjen vaknar säkert snart av det. :) :) :)

Och trots att inte jag kan sova hoppas jag att ni andra får en lugn och skön natt. Och ja, ni har väl haft en lugn kväll också får vi hoppas. hehe

Godnatt alla vänner och sov så gott.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar