torsdag 5 juni 2014

MORGONBABBEL

Otta. Kan man bli tröttare?
Jag är sååå glad att jag slipper ställa klockan tills i morgon. Och vad är då oddsen på att jag verkligen sover i morgon bitti? Kommer antagligen att vakna precis lika tidigt som när klockan ringer. :) :) 

Nog om det. Idag skall jag försöka ta det lite lugnt i min städning, så inte kroppen börjar värka innan halva tiden. Igår stressade jag på för att hinna med ... och fick ont överallt på kuppen. Jag skulle ju som bekant upp till AF en vända.
Och på tal om AF så träffade jag min nya handläggare för första gången. Och som jag alltid tycker när jag träffar en ny handläggare så var även hon trevlig. Fick lite blanketter att fylla i, har ju eventuellt ett kontorsjobb som börjar i Augusti. Som jag längtar. Jag är ju en kontorsråtta, har alltid varit och kommer alltid att vara. Tror aldrig jag någonsin kommer att känna mig bekväm i några andra arbeten.

Men nu först idag är det städning som gäller. Jag häller i mig en balja kaffe och tar några e-bloss, sen tror jag att jag är redo för den här dagen.
Hoppas ni andra också får en dag fylld med spänning. Ha en superbra dag alla och var rädda om er där ute.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar