torsdag 12 juni 2014

PLANERAR DAGEN

Känner mig så pass mycket bättre nu att jag kanske kan vara uppe ur sängen och sitta framför datorn lite mer än övriga dagar. Kanske jag till och med orkar söka lite jobb idag.
Sitter här och tänker på möjligheterna jag har. Jag längtar som en tok tills jag får börja på kontor till hösten. Samtidigt vet jag att jag bör ha en fastanställning. Det är det jag måste satsa på och det jag bör söka efter. Dock vill jag ha anställningen på kontor, jag lär inte bli så himla långvarig inom städyrket.
Så när jag druckit mitt morgonkaffe tänkte jag titta lite på de jobb som inkommit till mig. Jag har varit lite dålig på att söka den senaste tiden, så jag har en hel del som ligger och väntar på att jag skall ta itu med det. :) :)
Nu vet jag ju av erfarenhet att det inte är så lätt, jag får ju inget jobb bara genom att söka lite sådär. Och som sagt, jag har ju kontorsarbete i höst också. Men om jag brukar allvar igen så kanske ... kanske att det dyker upp något efter hösten igen.

Men nu blir det först lite morgonkaffe. 
Det verkar bli en riktigt skön dag. Så alla ni som kan, ta vara på dagen, på solen och framförallt ... var rädda om er.

GODMORGON



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar