fredag 13 juni 2014

OTURSDAG

Är det någon som känt av att det varit Fredagen den 13:e? Idag har det ju varit den stora otursdagen. Själv har jag varit inne hela dagen och än så länge har inte sängen rasat ihop eller TV'n brakat i golvet. haha
Jag är ju typen som spottar tre gånger om en svart katt korsar min väg, aldrig går under en stege eller lägger nycklar på bordet. Hua ... så skrockfull är jag. hehe

Men ibland kan det ju vara en bra dag också. För mig har den här dagen betytt att jag faktiskt varit rökfri två hela månader. Så något bra kan det ju allt betyda. :) :) :) Med tanke på min skrockfullhet ... märkligt datum jag valde att sluta röka på. :) 

Nu tänker jag låta er fira resten av kvällen utan mig. Jag drar mig tillbaka och fortsätter mysa bland chips, cola och TV'n.

Godnatt alla vänner. Hoppas ni har haft och fortsätter ha en mysig Fredag.
Sov gott ... med många glada och spralliga drömmar. :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar