lördag 14 juni 2014

LASTBILSCHAFFIS

Är så glad för Dennis skull. Det verkar nästan som att han fått ett extraknäck på Lördagar som lastbilschaufför. Eller ... han är iväg idag och provar på det i alla fall, så får vi se hur det blir. Jag hoppas verkligen det faller sig bra och han får nyttja sitt nya lastbilskort. Det är han värd.

Själv har jag planer på att sticka ut någonstans under dagen med resten av familjen så Alexander kommer ut på lite upptäcktsfärd. Men vi får väl se vad som händer. Alla ligger fortfarande och sover, bara jag som vaknat före tuppen ... som vanligt. :) :) 

Nu först måste jag åtminstone få mitt morgonkaffe i mig och få morna mig i min egen lilla takt ett tag, som vanligt vill jag ha låååång startsträcka. hehe
Jag hoppas ni också får en bra Lördag och ta vara på dagen på bästa sätt ... med nära och kära.
Ha en superdag hörni, och var rädda om er.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar