måndag 9 juni 2014

NYTT INSTAGRAM KONTO

Jag har haft riktiga strul med min instagram. Och givetvis missade jag att ändra min gamla e-postadress när jag bytte, så när strulet satte igång kunde de inte skicka rätta uppgifter till mig eftersom min gamla e-post inte längre var i bruk.
Som jag slitit mitt hår genom veckorna som gått för att få ihop instagram ... som ändå inte fungerade i slutänden. PUH ......

Nåja, nu har jag i alla fall bytt instagram konto. Så för er som följde mig tidigare, och så klart alla ni som är nya; har jag numera nytt namn ... carina.g_
Har ju ingen aning om vem jag själv följde tidigare, så det blir ett litet extra arbete för mig. Men det ger sig väl så småningom.
Tycker instagram är himla fiffigt faktiskt att man hela tiden kan lägga upp bilder där när man är ute. Det är ju inte alltid läge för ett blogginlägg, då är det smidigt att kasta in lite där istället. :) :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar