måndag 9 juni 2014

KUNDE INTE ARBETA

Och vad är nu oddsen för det här?
Jag som aldrig är sjuk var tvungen att ringa och säga att jag inte kunde jobba idag. :( 
Klart jag ibland drar på mig både förkylningar och lite ledvärk. Men det brukar ju aldrig vara så pass att jag måste vara hemma från mitt arbete. Liiite pinsamt när man bara har timmar och hoppar in när det behövs. :( 
Så jag försöker kurera mig snabbt här nu med te, vatten och ... rån. Vågar inte äta något, är rädd att det skall köra runt ännu mer.

Kände mig lite bubblig även igår kväll. Men eftersom det var en hel del begravningssnack och lite runt det så trodde jag att det kanske var nerverna som spökade. Det är väl egentligen ingen som vill gå på begravningar. Men denna känner jag ännu mer oro över än vad jag brukar.
Jag var i alla fall ganska övertygad om att det var därför magen bråkade igår. Men tydligen inte ... 


2 kommentarer:

  1. Usch inte kul att vara sjuk sådär, men hoppas du piggnar på dig fort. Krya på dig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Malin. Tycker det känns något bättre redan. Men jag tar en dag till i lugn och ro för säkerhets skull. :)

      Radera