måndag 2 juni 2014

FÖRRA VECKANS MATSEDEL ... V 22

Vilken maträtt var godast förra veckan?
Ja, utan tvekan var det så klart "Satayspett med indonesisk gurksallad & krämig sås". 
Som jag skrev när vi hade haft den rätten var detta det godaste hittills. Jag har varken ätit sataykyckling eller de såser och örter som fanns i salladen. Och jag lovar, det kändes som att komma till paradiset. Maten bara smälte i munnen. :) :) Det var en himla tur att maten portionerades upp, hade lätt kunnat bli värsta matkoman. :) 

Alla andra dagar den veckan var helt okej. Men ändå fanns det något i alla rätterna som inte föll mig i smaken ... i alla rätter utom Satayspett. Men skall jag välja någon maträtt som var sämst så får det bli Wokad skinka med mango. Jag är inte så värst förtjust i wokat överhuvudtaget och ännu mindre gillade jag mango och nudlarna. Så nej, det var ingen höjdare.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar