tisdag 10 juni 2014

BOKTIPSEN

Sooom jag har sovit, vaknat till någon gång i timmen och sprungit på toaletten ... sen somnat igen. Men jag behövde det och just för tillfället känns det faktiskt något bättre. Nu håller jag tummarna på att det ÄR på rätt spår.

I samband med när jag bytte bloggplats så tappade jag lite ... speciellt det här med boktipsen kom på efterkälken, mycket för att jag försökte bygga upp de kategorierna som jag först och främst ville ha igång. Jag är ju inte riktigt klar än med allt ... det tar sin lilla tid. Men jag har inte glömt bort böckerna, naturligtvis skall det börjas igen. Men just nu får det tyvärr ligga på is ett litet tag. Jag måste se till så att lite annat blir bättre först. Dessutom händer det ju saker hela tiden runt mig själv som person så vissa saker, som t.ex. böckerna och en del annat, har hamnat åt sidan. Väntar ni på något speciellt så lovar jag att det kommer att fortsättas med. Allt jag gjorde på förra bloggen kommer att sättas igång igen. Det får komma efterhand.
Kände bara att jag ville meddela alla ... nej, det skall inte försvinna. Det kommer, det kommer. :) :) 

Nu skall det vilas lite till. Jag försöker ju SOVA BORT det onda hihi. Undrar om jag lyckas. :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar