torsdag 5 juni 2014

AVSLUTAR MED BILDER FRÅN DAGEN

Har suttit och tittat på "Bruce den allsmäktige" på TV4 ... och skrattat gott åt hans tokigheter. Jim Carrey är oslagbar som gud. Vart är han när jag ber mina böner? Det hade inte varit helt fel att ha honom på min sida i vissa lägen. hahaha

Nu tänkte jag kasta mig i sängen och fortsätta titta lite på TV. Jag är inte ett dugg trött, men jag kan tänka mig att jag ändå somnar ... som jag hoppas på. Det är ju inget ovanligt när det gäller mig. hehe
Jag har ett späckat program i morgon ... trots röd dag. Så jag hoppas verkligen på att jag får en HEL natts sömn.

Hoppas ni har haft en härlig kväll och får en god natts sömn.
Sov gott alla söta och dröm sött.

GODNATT

... Lite bilder från kvarteret och nya boendet som jag och Pia besökte idag ... 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar