måndag 4 januari 2016

GODMORGON FRÅN TRÖTTER

Det värsta med influensan är nog att jag har en så hemsk hosta.
Jag har hostat så mycket inatt att jag vaknat en gång i halvtimmen ... ingen
hit precis. Jag kommer verkligen att vara överlycklig när allt detta
lagt sig och jag är helt 100 igen.
När klockan väl ringde fem, var jag mer död än levande. Så det får bli
massor med kaffe så jag vaknar till liv.

Dagen kommer jag att spendera med barnbarnet mitt. Ja, jag är ju
jättetrött. Men det lägger sig väl så småningom, och Alexanders
solskenshumör kan få vem som helst att mjukna och piggna till. hihi

Jag hoppas ni fått en bättre natt och vaknat pigga och alerta. Ni får
ha en strålande dag mina vänner och var rädda om er där ute.
Ha det bäst så hörs vi lite senare.

Godmorgon på er ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar