torsdag 16 februari 2017

SOVIT NÅGOT ...

... sämre än vad jag brukar göra hotell. Jag brukar annars tycka det är hur mysigt som helst. Men igår kväll kom jag inte alls till ro. Kan ju bero på att jag inte mår 100 än.

Igår hamnade vi iallafall på en kubansk restaurang. Det blev 3 rätters. Maten var god, sällskapet var superhärligt. Ja, det var nästan att jag glömde smärtan i foten och min täppta näsa. haha

Nu väntar en riktigt välbehövlig hotellfrukost. Jag som annars brukar vilja ha kaffe direkt när jag vaknar är såååå kaffesugen. En annan har ju varit vaken sedan fem. 😉

Efter det ... några intensiva timmar igen, innan taxin tar mig till Bromma. ☺
Ni andra får ha en toppenfin dag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar