måndag 13 februari 2017

KLUMPIGA JAG

Och här sitter jag med en stukad, och väldigt ond, fot.
Som vanligt stressade jag iväg i morse. Och min vana trogen skulle det gå snabbt. Jag skulle hinna med bussen, mina tankar var på ett annat plan, tror jag hahaha. Och precis när jag skulle korsa gatan hände det som inte fick hända. Jag trampade snett och hela foten bara vek sig och landade under mig. Så himla förargligt. Jag kunde inte ta ett steg till, så det enda jag kunde göra var att dra mig mot första bästa bänk och ringa sonen, som fick komma och dra upp mig till lägenheten igen. Ja, där satt jag ju bra. Det fick bli jobb hemma vid köksbordet, medan foten bultade.
Nu har jag fått den inlindad och jag hoppas att det åtminstone går att stödja liiite på foten i morgon. Även om jag skulle kunna jobba hemifrån, så behöver jag verkligen komma till kontoret i morgon.

Är jag klumpig, eller vad??? 😁



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar