måndag 6 februari 2017

DET MÅSTE VARA ...

... årets kallaste månad. När jag kom hem efter jobbet, kände jag riktigt hur myyyysigt det hade varit med en öppen spis ... mitt i TV-rummet. hahaha
Nåja ... tur att tiden går snabbt i alla fall. Jag har märkt nu när jag slutar om dagarna att det faktiskt har börjat ljusna något. Det är inte lika mörkt, och tur är väl det. Om inget annat piggnar man till när man inte BARA ser mörker. 😁
Just nu trivs jag som fisken i vattnet ... jag mår bra, älskar mitt jobb, har mycket att göra hela dagarna ... och jag är faktiskt till och med trött när jag går och lägger mig. Och även om jag vaknar lite väl tidigt, får jag ändå mina timmars sömn. Så jag har absolut inget att klaga på ... åtminstone inte idag. hehe

Nu säger jag godnatt. Skall göra min dotter och barnbarn sällskap uppe bland molnen i drömmarnas land. 😉
Jag hoppas ni haft en lika bra dag som mig. Ha nu en fortsatt bra kväll, det som återstår, och ha en riktigt god natts sömn.

Sov gott alla ......





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar