måndag 27 februari 2017

SNYLTGÄSTEN

Jag blir aldrig trött på Goldie Hawn ... eller på hennes filmer, kan se de om och om igen. Som denna veckas filmtips "Snyltgästen".
Filmen är från 1992, och jag har sett den så många gånger att jag kan berätta i detalj vad och hur alla replikerna sägs. hahaha
Så när nu filmen gick på TV härom kvällen ... jo men så klart satt jag spikad. 😁

Hawn spelar snyltgästen, som flyttar in i ett tomt hus och överrumplas av husdesignern själv, som spelas av Steve Martin.

Dessa två tillsammans är oslagbara. Och när deras komiska repliker börjar hagla ... ja, då spelar det ingen roll hur gammal filmen är. Jag skrattar lika mycket för det. 😁
Har ni mot förmodan inte sett den, eller helt enkelt vill se en bra komedi ... IGEN, och ni gillar högklassad komedi ... ja, då är detta något för er. 😊.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar