onsdag 1 februari 2017

BRA DAG

Vad är det man brukar säga ... spring i benen. Dock har inte jag det i benen. Hos mig har det satt sig på huvudet. hahaha
Jag skulle vila när jag kom hem idag. Och vad gör jag? Sätter mig framför datorn och börjar knappa på tangentbordet istället. 😁
Just nu mår jag huuur bra som helst. Enda nackdelen är att jag inte är ett dugg trött. Jag förstår inte det, jag borde vara trött med tanke på mitt virus. Men nej ... jag kan inte sova. Och jag lär se ut som en zombie i morgon bitti.😁

Jag hoppas ni andra har haft en toppendag idag. Det har jag haft. Hämtade lilleman från förskolan idag, och ja ... med honom kan man inte annat än bli på ett strålande humör. Även om vi inte träffades så värst länge ... för tanken var fortfarande att jag skulle hem och vila ... så räckte det minsann för att den gamle tanten skulle vakna till liv.

Men nu blir det i alla fall sängen för min del.
Ni får ha en riktigt god natts sömn, så hörs vi morgon.

Sov gott folket ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar