söndag 5 februari 2017

MIN SÖNDAG

Har suttit i över en timme och försökt mig på att få in fler konton i min e-post. Jaha, det var inte det allra lättaste, vill jag lova. Jag är ju inte speciellt duktig på det här med datakomponenter och program. Så jag blev något tjurig och stängde ner min mail istället. hahaha
Alltså nej, jag ger mig inte. Men ikväll får det nog vara så. Nu måste jag knalla in till sängen om jag skall orka upp i morgon.

Jag hoppas ni haft en strålande helg. Det har jag haft. Som jag sa innan gav jag mig ut i luften en runda tidigare idag ... raka vägen hem till barnbarnet mitt. Det blev inte alls en lång runda. Med tanke på att jag skall upp i morgon bitti, så fick det bli en liiiiten runda istället. Och nu är jag så där lagom trött och skall försöka mig på några timmars sömn.

Ni får ha en fortsatt skön Söndagskväll och en riktigt god natts sömn.

Hörs i morgon ... sov så gott ......









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar