söndag 12 februari 2017

MÖTTES AV SJUKHUSMEDDELANDE

Vi hade spelkväll igår. Det var lika mysigt som alltid att sitta så där i köket och ha lite Lördagsmys. Sen somnade jag gott och sov HELA natten lång ... bara för att vakna i morse och få reda på att en annan familjemedlem fått besöka sjukan på natten ... och fortfarande var kvar. Och jag som alltid oroar mig ... oftast helt i onödan ... fick ju värsta ångesten. hahaha
Nu tror jag visserligen inte det är så farligt. Men det är så typiskt mig ... den oroliga. 😉

Nu blir det morgonkaffe så kroppen kommer lite i balans igen.
Ni andra får ha en fantastisk dag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ...

... och så här mysigt hade vi det igår ...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar