söndag 19 februari 2017

MIN SÖNDAG

Jag har haft en sååå bra, lugn och skön dag. Det var inte förrän i eftermiddags som jag började förbereda mig för en kväll hemma hos Dennis och Dessi.
Teddy och Pernilla dök upp i köket flera gånger, Beatrice och Alexander höll på med sitt. Och ja, jag hade formaterat skallen min. hehe
Plötsligt kommer Pernilla ut i köket och utbrister "du har inte gjort något inlägg idag". Jag tittade förvånat på Pernilla och tyckte att "det är väl klart jag har, jag har skrivit två inlägg idag". Pernilla var tvärsäker, så jag var tvungen att kika in här för att bevisa att det låg inlägg här ... bara för att se att det INTE blivit skrivet något idag. hahaha
Alltså ... tror jag formaterade skallen lite föööör bra. 😁

Men i alla fall ... jag har haft en toppendag ... ja, en helt perfekt helg skulle jag vilja säga. Igår spel och lek ... och idag lek och spel. För ja, ikväll har det blivit Bingolotto.
Och nu har jag tagit det så lugnt att jag nog kan säga säkert att jag kommer att vara superpigg i morgon. Foten värker nästan inte längre. Något blå bara. Men jag känner ändå att jag kan stödja lite bättre på den än tidigare. Så i morgon blir det säkert ÄNNU bättre.

Nu håller jag natt för resten av kvällen. Jag hoppas ni andra också haft en bra dag och njutit av nära och kära.
Ha en fortsatt bra kväll, och en riktigt god natts sömn. 😊

Sov gott alla ......










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar