lördag 18 februari 2017

INTE LIKT MIG

Oj, oj, vilken dag jag hade igår. Ja, i förrgår med för den delen.
Jag som både hade ont i foten och var förkyld, hade något problem med att sitta på flygplanet på väg hem i Torsdags. Den där enda timmen gjorde allt annat än gott. När vi väl landade på Sturup var jag så trött att jag knappt såg något framför mig.
Just då var min tanke att jag borde vara hemma på Fredagen, jag kände ändå hur dålig jag var. Foten värkte mer eller mindre hela tiden. Och jag tror banne mig att förkylningen satte igång på allvar där högt upp bland molnen. 😉  Så det var inte alls konstigt att jag däckade långt innan alla andra på Torsdag kvällen.

Hur det nu än var så åkte jag till jobbet på Fredagen. Och tur var väl det. Dagen snurrade på i 190, telefonmötena avlöste varandra. Och mitt adrenalin satte verkligen igång. Ju mer jag hade, desto högre blev jag ... på adrenalin. hihi
När telefonen hade slutat ringa, jag var klar med allt jag hade, och jag var på väg att stänga ner för dagen ... då var klockan nästan 19.
Trots den sena timmen hade jag en riktigt bra dag igår ... hela tiden. Men jag erkänner villigt att jag samtidigt var vråltrött. Så nej, det blev inget socialt liv alls igår kväll. Precis som i Torsdags somnade jag långt innan alla andra.

Nu är jag i alla fall någorlunda utvilad. Foten bultar fortfarande lite, men jag tycker inte det gör så fasligt ont längre. Så får jag bara vila mig i helgen, så tror jag att jag är på banan igen. 😊
Nej, det är inte likt mig att inte kika in här på bloggen varje dag. Men det var detta jag behövde ... få vila och sova ut. Jag är fortfarande trött, men det skall nog den här helgen råda bot på.
Nu blir det morgonkaffe i mitt lugna och tysta kök.

Ha en bra dag alla. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra. 😊

Ha det bäst och godmorgon ......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar