tisdag 28 februari 2017

MORGONPIGG

Helt otroligt att jag kan vara så pigg som jag ändå är denna morgon. Jag har vaknat en gång i timmen ... HELA natten. När jag vaknade sista gången runt halv fem, kändes det inte mycket lönt att försöka somna om. Så här har jag suttit ... och ändå är jag inte ett dugg trött. Det är första natten på länge som jag inte vaknat av nästäppa. Kroppen har börjat ställa om sig till sitt vanliga "jag" ... att inte alls vilja ha en massa sömn. 😉
Det är bara att hoppas det håller i sig nu när jag har en massa på schemat.

Nu blir de en balja kaffe, innan jag börjar tänka på färden mot kontoret.
Ni andra får ha en fantastisk dag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra. 😊

Ha det bäst och godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar