söndag 3 januari 2016

JAG DRACK KAFFE I OTTAN

Vaknade i morse tidigt, tidigt. Det var ju inget ovanligt. Jag gick
upp som jag alltid gör och fixade kaffe. Tyckte väl i och för sig att
jag var extremt trött. Men det var inte heller så konstigt eftersom jag
inte är riktigt frisk än.
När jag druckit kaffe och suttit vid datorn ett tag, kollade jag
klockan. Tiden? Halv fem. hihihi
Bara av att SE den tidiga timmen så där svart på vitt, gjorde att jag
genast blev supertrött, så jag kröp ner under täcket och
somnade om. :) :) :) 
Vill ju inte påstå att jag är mycket piggare. Men jag har åtminstone
fått några timmars välbehövlig sömn ... och ja, det behövs ju när
man skall "krya på sig". :) :) 

Jag hoppas ni också fått en mjukstart denna härliga Söndag. Var nu
rädda om er där ute och ta vara på dagen och varandra på bästa
sätt.
Ha det bäst ... hörs sen.

Godmorgon på er ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar