fredag 25 juli 2014

VILKEN DAG

Nu tänker jag dra mig tillbaka för dagen. :) Efter allt badande och solande är det kanske inte så konstigt att jag sitter i halvdvala nu.
Jag och Beatrice blev ju dessutom bjudna på middag av sötaste Teddy. Och här snackar vi om gourmetmat hihi. Han bjöd på kebabrulle och det var såååå gott. Och naturligtvis ... jag var så hungrig att när jag väl fick den i min hand så bara vräkte jag i mig. Det blir alltid så när jag är extra hungrig, då vräker jag i mig utan en tanke på att det skall dokumenteras. Men ta mig på mitt ord, tror det var bästa kebabrulle jag smakat. :) :) :) 

Hoppas ni haft en lika underbar dag som jag ... för den här dagen kan jag absolut inte klaga på. :) 
Godnatt med er och ha en fortsatt mysig kväll.
Sov gott alla sötisar. :) 

... lite från dagen ... 

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar