lördag 19 juli 2014

GÅRDAGENS BILDBEVIS

De som känner mig vet att jag har världens sämsta lokalsinne, hittar ju knappt i stan jag bor i. hehe
Så därför var det lite extra kul att jag faktiskt satte mig på både tåg och buss igår åt ett helt annat håll än mitt eget ... helt allena måste jag tillägga. Men jag hittade ... mycket tack vare Teddy som lotsade mig vissa bitar per telefon. Det är en himla tur att han känner till Skåne så pass bra. :) :) Men jag måste passa på när jag har sommarkortet, måste ju få valuta för pengarna. Och någon enstaka resa till lär det nog bli innan kortet slutar gälla. hihi

Allt som allt hade jag en kanondag. Jag var ju först och arbetade och hade precis lika kul som alltid när jag är hos J. Och eftersom jag hade en intensiv dag, med både jobb och spring på marknad igår känner jag idag att fötterna verkligen behöver vila.
Nu först blir det i alla fall morgonkaffe och mys framför datorn och sen får jag se om jag orkar göra något överhuvud taget. Värmen är som sagt inte att leka med. det är ju hur varmt som helst trots att klockan inte är mer än lite över 7 på morgonen.
Jag hoppas i alla fall att ni får en strålande dag mina vänner ... med eller utan sol. Ta hand om och var rädda om er där ute.

GODMORGON

... lite från gårdagen ... 
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar