lördag 26 juli 2014

SOMMAR ELLER VINTER

Jag är långt ifrån pigg men kan ändå inte sova för hettan i rummet. Så den här dagen kommer jag att börja med att ställa mig under en sval dusch ... efter morgonkaffet förstås. :) 
Jag var riktigt trött igår kväll efter att ha varit ute i solen och friska luften så pass länge. Så jag trodde självklart att jag skulle sova hela natten lång. Men nope, bara ett par timmar efter att jag somnat vaknade jag av att jag badade i svett och önskade att det var vinter. I alla fall tills jag i morse kikade in på min Facebooksida och upptäckte vinterbilder haha. Usch det var inte heller speciellt mysigt. Vet inte vilket som är värst faktiskt. Men sommaren är trots allt så pass kort så jag antar man skall vara glad för den värmen man får. :) :) :) 

Nu blir det morgonkaffe, en sval dusch ... och sen lite datajobb. Jag vet, det är Lördag men jag har varit lite slö under veckan och jag har inte riktigt gjort det jag planerat så får väl ta och sitta ett par timmar idag. :) 
Jag hoppas ni andra får en fabulous dag. Och vad ni än tar er för så var rädda om er där ute i värmen. :) 

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar