torsdag 24 juli 2014

JOBBSNACK

Igår ringde de från assistansbolaget för att kolla lite hur det ser ut första halvan av Augusti innan jag börjar arbeta på PJ-foto. Har jag tur får jag lite fler timmar de första två veckorna där. Jag är glad att jag trivs så bra där och att jag faktiskt kan få fler timmar, det ger inte bara den sociala biten en knuff, det ger även mer i plånboken. :) 
Jag hann inte göra så väldigt mycket med jobbsökningarna igår ... kom som vanligt inte hem förrän mitt i natten. Men idag är det ju Radix, då blir det både en hel del jobbsök och även lite mer filande på cv och personligt brev som jag tänkte lämna in som en spontanansökan. Ja, idag känns det riktigt bra. :) 

Men först blir det så klart kaffe. 
De dagar jag åker till Radix dricker jag alltid massor med kaffe innan. Jag har lite svårt för deras kaffe, gillar det inte alls. Men man behöver ju ändå en kortare paus när man sitter där, så det får bli en kopp choklad, det är heller inte helt fel. :) :)  

Jag hoppas ni också får en solig och härlig dag, det tänker jag ha. Ha det riktigt bra och var rädda om er där ute så hörs vi lite senare igen.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar