fredag 18 juli 2014

HEMMA IGEN

Jag är helt, helt slut i fötterna efter denna eftermiddag med ungdomarna. Just ikväll förstår jag varför man inte skall vara ute och springa på marknader och karnevaler. Fötterna blir ju helt förstörda och ömma. haha
Men kul har jag haft det och ett och annat åkte så klart med hem. Alltså, inte kan man väl gå på marknad utan att handla en liten, liten väska med sig hem. Det blir trots allt billigare än i affären hihi. Visar den i morgon. Sen blev det så klart en och annan fika, dricka och framförallt mat i massor. 

Just nu är jag så vråltrött att jag nästan sitter och somnar framför datorn. Så därför säger jag godnatt nu till er som ännu inte slocknat. Hoppas er kväll varit fantastisk.
Sov gott folket och dröm sött. :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar